צרעות בארגז התריס

צרעות בארגז התריס – מתכון לאסון

צרעות בארגז התריס יכולות להפתיע אתכם בכל רגע נתון. תארו לעצמכם שאתם מגיעים הביתה ורוצים להכניס מעט אור שמש. הפעולה הראשונה אותה תעשו היא לגלול את התריס שמצל על הסלון ומעניק אווירה חשוכה לכל הבית. אם פתאום אתם שומעים זמזום חשוד מכיוון הארגז, אולי כדאי לעצור לרגע ולנסות להבין מהו הרש שאתם שומעים. אם מדובר על קולות שונים במעט מהחריקות הרגילות שיוצאות מהתריסים, המתינו מעט ואל תמשיכו בגלילה. מסתבר שצרעות רבות אוהבות לחיות בארגזים אלו ומקימות בהם קן אשר הולך ומתפתח עם הזמן. כך יכול להיות שתוכלו למצוא קן צרעות בארגז התריס בלי לשים לב כי הן נמצאות אצלכם בבית. אם אתם רוצים להבין איך ניתן לפתור את הבעיה בצורה חלקה, זהו המקום בשבילכם.

צרעות בארגז התריס – דרכי הדברה

איבוק

אמצעי זה נחשב קטלני במיוחד, ובדרך כלל לא משתמשים בו בתוך הבית אלא רק מחוצה לו. אם המקרה שלכם נחשב קטסטרופלי, אולי תזכו לראות איבוק בפעולה. בשיטה זו המדביר לובש חליפת מגן מכף רגל ועד ראש, במטרה שלא לנשום או להרגיש את החומרים המסוכנים באבקת ההדברה. את האבקה מפזרים ממש בפתח הקן, כך שכל יציאה או כניסה של אחת הצרעות, תלווה במגע עם אבקת ההדברה. כך חלק מהאבקה נכנס פנימה וכל הצרעות זוכות לקבל ממנו מנה. בשיטה זו תוכלו להיות בטוחים שהקן יחוסל, אך יש להיזהר מאוד לא להתקרב לחומרי ההדברה או לגעת בהם.

פיתיונות רעילים

צרעות יכולות לאכול הכול, אך הן מעדיפות בשר או מאכלים מתוקים על פני כל דבר אחר. את התאווה הזו מנצלים מדבירים רבים כדי לדאוג להשמדת קן הצרעות. את הפיתיונות יוצרים לרוב מבשר או מאכל מתוק, אשר לתוכו דואגים להכניס רעל בכמויות גבוהות. הצרעות אשר מתפתות לאכול, מגיעות למזון ולוקחות ממנו גם אל הקן. מאחר והרעל מתחיל לפעול רק לאחר מספר דקות, הצרעות אינן מבינות כי הפיתיון מורעל וממשיכות לאכול ממנו עד שהרעל מגיע לכל אחת מיושבות הקן והבעיה נפתרת.